Qnap 453B Eltűnt a hálózatról

Sziasztok! Üdvölök mindenkit!
Teljesen új vagyok itt a Klubban, és máris egy fatális hibával kezdem. A történet a következő. Több olyan alkalmazást aktiváltam az App centerben amihez nem találtam teljes leírást. Pl. a proxy szerver, a quvpn szerver.valamint a webes host lehetőségéről. A plex hiba nélkül működött, bár sokszor kellett a frissítést harmadik félként telepíteni. Én amatőr vagyok ezen a területen, de működött a dolog. Elkezdtem törlni az felesleges alkalmazásokat és beállításokat. Az op. rendszer zokszó nélkül, csendben tűrte a ritkítást. A meglepetés másnap ért, amikor a qsync azt írta ki, hogy leválasztva. a qfinder azt írta nem találja a NAS-t, hálózaton nem volt meg ip cím, de a myqnapcloudon sem sikerült belépni, ezáltal az ftp összeköttetés sem jött létre. A kérdésem az SEGÍTSÉG!!! kérlek segítsetek bölcs tanácsaitokkal abban ami most nem jut :sleepy: eszembe. Szóval nem találtam róla szinte semmit, ilyenkor mi a teendő, hogy a kecske is jól lakjon, meg a káposzta is megmaradjon. Hogyan tudok belépni újra NAS-ba. vagy visszakapjam a webes elérést. Köszönöm előre, hogy foglalkoztok a problémámmal,várom tanácsaitokat
Riczka

Szia,

A myqnapcloud felületen be tudtál lépni, de ott sem találod a nast?( nem egyértelmű, hogy oda se tudtál belépni vagy csak a nast nem találod ott sem )

A NAS típusa mindenképpen kellene a további segítséghez.

Szia! Köszönöm, hogy szakítottál rám egy kis időt.A NAS típusa: QNAP TS-453B A legújabb firmvare frissítés van rajta.