Sziasztok! Üdvölök mindenkit!
Teljesen új vagyok itt a Klubban, és máris egy fatális hibával kezdem. A történet a következő. Több olyan alkalmazást aktiváltam az App centerben amihez nem találtam teljes leírást. Pl. a proxy szerver, a quvpn szerver.valamint a webes host lehetőségéről. A plex hiba nélkül működött, bár sokszor kellett a frissítést harmadik félként telepíteni. Én amatőr vagyok ezen a területen, de működött a dolog. Elkezdtem törlni az felesleges alkalmazásokat és beállításokat. Az op. rendszer zokszó nélkül, csendben tűrte a ritkítást. A meglepetés másnap ért, amikor a qsync azt írta ki, hogy leválasztva. a qfinder azt írta nem találja a NAS-t, hálózaton nem volt meg ip cím, de a myqnapcloudon sem sikerült belépni, ezáltal az ftp összeköttetés sem jött létre. A kérdésem az SEGÍTSÉG!!! kérlek segítsetek bölcs tanácsaitokkal abban ami most nem jut eszembe. Szóval nem találtam róla szinte semmit, ilyenkor mi a teendő, hogy a kecske is jól lakjon, meg a káposzta is megmaradjon. Hogyan tudok belépni újra NAS-ba. vagy visszakapjam a webes elérést. Köszönöm előre, hogy foglalkoztok a problémámmal,várom tanácsaitokat
Riczka
Szia,
A myqnapcloud felületen be tudtál lépni, de ott sem találod a nast?( nem egyértelmű, hogy oda se tudtál belépni vagy csak a nast nem találod ott sem )
A NAS típusa mindenképpen kellene a további segítséghez.
Szia! Köszönöm, hogy szakítottál rám egy kis időt.A NAS típusa: QNAP TS-453B A legújabb firmvare frissítés van rajta.
A myqnapcloud - on, azt írja: myQNAPcloud Link is not installed or does not function correctly. A régi IP cím van beírva, a mostanit nem látja, nem frissült. Azóta csináltam egy Network resetet, ahol visszaállította a bejelentkezést alapbeállításra, a webes jelenlétet viszont nem. A router nem látja, így nem kapott IP címet. A Webes megjelenítést nem állította vissza. Nem látja a router, és a hálózaton levő többi gép sem. Amikor összekötöttem adat usb c kábellel, letudtam menteni a mappákat. Utánna csináltam egy system resetet, ment a folyamat három napig, amikor készen van le kellett volna állnia, de nem állt le, én állítottam le. Változást nem vettem észre.
Szia, esélyes, hogy letöröltél egy elvileg nem letörölhető rendszer alkalmazást. Ezt elvileg nem tudod megcsinálni, de ebben különbözik az elmélet meg a gyakorlat. Viszont ha már lementetted és mindened megvan a leggyorsabb ha csinálsz egy gyári visszaállítást, és ha minden jól műköködik akkor visszamásolsz mindent. Most lehetne írni, hogy miket próbálj ki és órákat játszhatnál azzal hogy kipróbálod és vagy bejön vagy nem, de ha minden mentés megvan(!!!) akkor gyári reset és újra beálltás ez fél óra és kész vagy. Akarsz ennél többet küzdeni? Szerintem ne. Megnézem azért miket tudsz eltörölni de ha a router sem látja akkor esélyes, hogy a virtuál swichen gyalultál le valamit vagy állítottad el, mert alapban kéne kapnia ipt, de ha mégsem akkor Finder megtalálja, mint cucc ami lóg a levegőbe… ha ez nem találja meg akkor reset és kész. https://eu1.qnap.com/Storage/Utility/QNAPQfinderProWindows-7.8.4.0323.msi
Ha megvolt a másolás miért kellett volna egyébként leállnia? 3 napig nem kellett volna hogy bármit is csináljon. Szóval nyomj egy teljes gyári resetet, hogy a lemezeken lévő rendszert is gyalulja és úgy pőróbálj mindent a nulláról mert valszeg beragadt valami.