Sziasztok!
Mivel már több közösségi és internetes felületen is felmerült a kérdés, ebben a témában tisztázzuk a QNAP készülékek garancián túli javításának lehetőségeit.
A QNAP készülékeket a gyártó Hollandiában található szervizközpontjában lehet hivatalos úton javítani, magyarországi kijelölt szervizpartner nincs.
A garancián túli szervizeljárás kezdeményezésének menete:
-
A javítás folyamatát a QNAP fiók (QNAP ID) használatával a QNAP Service Portal oldalán lehet kezdeményezni. Amennyiben az adott felhasználó még nem rendelkezik QNAP fiókkal, ezen a felületen regisztrálni is tud.
-
A Service Portal felületén ezt követően (ha még nem történt meg) regisztrálni kell a QNAP készüléket a sorozatszám megadásával.
-
Ha a készülék sikeresen regisztrálva lett, a következő lépés a hibajegy létrehozása, amelyet a “Create Support Ticket” opcióval lehet elérni.
Itt meg kell adni a készülék adatait, majd angolul, lehetőleg részletesen le kell írni a problémát. -
A hibajegy beküldését követően a terméktámogatási csapat ellenőrzi, hogy a hiba elhárítható-e távolról, vagy jelzi, ha a készüléket továbbítani kell a szervizközpontba. A meghibásodás mértéke alapján a terméktámogatási csapat egy hozzávetőleges javítási költséget fog visszaküldeni a készülékkel kapcsolatban. A felhasználóknak a hiba ismerete alapján lehetősége van a hibajavítás hozzávetőleges költségének megtekintésére a RMA Service | QNAP (HU) oldalon is. Garanciaidőn belüli javítás esetén a felhasználóknak csak a szállítási költséget kell kifizetniük.
-
Ha a felhasználó elfogadja a javítás költségét, a QNAP terméktámogatási csapata egy javítási azonosítót társít a hibás készülékhez. A szervizközpont csak a QNAP terméktámogatási csapata által megadott információk alapján fogja javítani a hibás készüléket.
-
Amennyiben a javítás folyamata befejeződött, a QNAP terméktámogatási csapata értesíti a felhasználót.
Illusztrációval ellátott segédlet a hibajegy beküldéséhez
Hivatalos közlemény a javítás folyamatáról | QNAP (HU)