Vállalat irányító rendszer keresés

Sziasztok,
létezik olyan vállalatirányító rendszer, amelyben nyílván tudnám tartani az ügyfeleket, ütemezni tudnám a feladatokat, esetleg fájlokat tudnék csatolni stb…?

Jó lenne, ha mindezt a NAS-on tudnám futtatni.

Tudtok ilyenről? Nem igen találtam.

Köszi szépen előre is!

Hello,
Az Odoo-nak volt régebben ilyen lehetősége: QNAP | Odoo
Most ha jól látom, csak a telepítőt tudod letölteni és azt a QNAP-on már tudod futtatni. Azt hiszem ilyen a Vtiger is, bár ebben nem vagyok biztos. Azonban, ha fogod magad és csinálsz a Container Stationnel egy Windowst, arra is kb bármit rá tudsz rakni.
Hogy ezekben mennyire működik az ütemezés azt nem tudom. Viszont, ha nem akarod a számlázást és minden egyebet onnan kezelni, akkor máris megnyílt előtted az út, mert így tömérdekből lehet választani.

Szia,
Én trello-t használok valami hasonlóra, nem teljesen az szerintem ami neked kell, de projekteket jól lehet benne kezelni.
Sajnos vagy hál’Istennek, rengeteg jó kis progi készül nasokra, aztán sajnos egy csomó el is hal, pedig kézenfekvő lenne egy állandóan bekapcsolt eszközt használni mindenre is. A fájlokat végülis megoszthatod másokkal csak macera ezer megosztást csinálni projektenként vagy ügyfelenként. Egy idő után kezelhetetlen. Nyilvántartásra legsarkosabb esetben egy excel:) , Onlie vannak ilyenek, de nasra így ilyen nem nagyon. Majdnem mindenre jó megoldás a virtuális windows. Valaha régen volt egy leírásom egy kollégától hogy hogy lehet progikat írni nasokra, szerintem lenne biznisz benne.

Szia! Most vettem egy ismerősöm számára egy TS-251-t, részben azért, hogy ilyet futtassanak rajta. Egyelőre még csak elkezdtem ismerkedni vele. Azt már tudom, hogy nehéz lesz az elválás, ha jön érte a tulaj. :smiley: Az első gondolatom az volt, a Qnap a NAS-ok Mikrotikje! :heart_eyes: Ugyanúgy megköveteli a hozzáértést. Jelenleg 2-3 fős vállalkozásra keres megoldást a cimbora. Azért van nálam a nas, mert őt csak az érdekli, melyiket fogja majd használni. Amiket kinéztünk, azok a következők: eGroupware, Groupoffice, és Dolibarr. Ezek lesznek majd tesztelve rajta, amelyik a legjobban bejön, az marad. Pár szóban róluk:

  • eGroupware: mindent megcsinál, kivéve a tényleges üzletmenetet, azaz árajánlat, raktárkészlet, számlázás, stb. Integrált levelezője van, viszont az integrált LibreOffice fizetős. A fejlesztő csapat csinálja a webes LibreOffice-t is.
  • Groupoffice: tud pár dolgot az előző hiányosságaiból, és ugyanaz a webes LibreOffice ingyenes. Remélem, nem kevertem össze őket.
  • Dolibarr: Ez maga a NAGYÁGYÚ. Ez egy fullos ERP, (besza-behu, annyit tud!!! :heart_eyes:) bár ahogy számolgattam, ha ez lesz a nyertes (jó esély van rá), pár száz €-t el lehet majd költeni modulokra. Pl hírlevelet tud küldeni, de olyan levelezést, mint az eGroupware-ben van, nem tartalmaz csak fizetős modulban. És a honlapjuk szerint kávét sem tud főzni. Be :poop: ás, pont a legfontosabbat nem tudja!??? :rofl: Raktárkészlet, gyártás, CRM & Sales, HR (pl munkaidő nyilvántartás), Pénzügy & Számlázás. Marketing, Projektek, szóval minden IS! Így, látatlanban olyan érzésem van, 50 főnél kisebb cégnél ágyúval verébre. Mellesleg programozás nélkül is lehet rá modult fejleszteni, már csak egy wifis kávéfőző kell, és igenis fog kávét főzni! :laughing:

Szerintem az eGroupware-t nézd meg elsőnek, a YT-on, a Kernel Pánik csatornán vannak róla videók. Ha neked is az hiányzik, mint amit írtam, azt pl a Számlázz.hu-val is tudod pótolni.

Ezt az Odoo-t én is megnézem, köszi! És azt ígérik, magyar NAV barát a számlázásuk. Lehet, versenytársa akadt a Dolibarr-nak? Ugyanis a Dolibarr NAV megfelelőségével kapcsolatban vannak fenntartásaim.

Én sajnos nem találtam számomra megfelelőt, amit használni is tudnék, így elengedtem.

A virtuális kapcsoló használatánál megáll a tudományom, mert szerintem jól csinálom, ám mégsem érem el egy telepített Ubuntu, vagy Windows-on keresztül már csak az internetet sem, nemhogy a fájlokat, amelyek a NAS-on vannak tárolva.

Na arról fogalmam sincs, hogy megfelel vagy sem a NAV előírásainak… :slight_smile:

Ha jól értem, az a problémád, hogy csináltál egy virtuális gépet, amire felraktad az Odoo-t és azt nem éred el? Vagy mint applikáció raktad fel és úgy nem jut ki?

Nem, sajnos a virtuális gép és ubuntu is teljesen offline van. Olyannyira, hogy a NAS-on tárolt adatokat sem látja egyik sem. Pont ezek miatt nem tudok nyomtatni sem róla :slight_smile: Valószínű valami nagyon basic beállítást hagyok ki, de nem jöttem rá.
Virtuális gépre szerettem volna feltenni amúgy, nem találtam telepíthető appot ubuntu, vagy windows nélkül.

Le tudod screenshotolni, hogy miket állítottál be? Mert azok alapján akkor lehet, hogy tudunk segíteni. Természetesen a külső IP-d takard majd ki.

Én is ezen gondolkodom egy ideje…
Már több, mint egy éve használom a Dolibarr-t, és tényleg fantasztikus, csak a számlázást is jó lenne megoldani belőle, hogy ne kelljen külön számlázó programot használni.
Egy plugin valószínű elég lenne, csak meg kéne írni :smiley: csak nem értek hozzá.
Odoo-t is használtam már korábban, az is nagyon jó, most is szemeztem vele, hogy esetleg leváltom rá a Dolibarr-t, de az árazása nem győzött meg, így maradtam.
És még egy plusz a Dolibarr mellett, mobil appon keresztül is teljes értékűen lehet használni a rendszert.