QNAP TS-253A szinkronizálás probléma

Üdv Mindenkinek!

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, van-e tapasztalatotok QNAP Nas QSync szinkronizálással kapcsolatban, illetve tudtok-e tanácsot adni?
Tavaly lecseréltem a laptopomat egy DELL G5-re. Intel Core i7, 9. szériás proci, 16 GB memó, 6 GB videokártya, WIN10 64 bit oprendszer. Bármennyire is hihetetlen, műszaki tervezésre használom, mely során CAD, PDF, JPG, DOC, XLS fájlok keletkeznek. Logikusan beállítottam a szinkronizálást a NAS és a számítógpép között, mappapárokat megadtam, nem állítottam be máshogy, mint a korábbi gépemen, annyira nem bonyolult, hogy elszúrjam.

A probléma az, hogy a régi gépemen gyakorlatilag azonnal felkerült a NAS-ra az összes file, mentés. Most hetekkel később se jelenik meg minden a NAS-on, pedig minden nap be van kapcsolva folyamatosan legalább 2-4 órára és nem képes összeszinkronizálni mindent. Újraindítom a QSync-et, nem változik. Újraindítom a gépet, nem változik. Újra megadtam a mappapárokat, akkor összeszinkronizál mindent, de aztán ahogy dolgozok, ugyanaz van, hogy csomó minden kimarad. Van, hogy hónapokkal ezelőtt keletkezett pár kilobájtos fájlokat nem képes összeszinkronizálni, újabb több megás fájlokat meg igen. Nem tudom, mi alapján válogat, de ugyanabban a mappában kb ugyanabban az időben keletkezett file-ok közül se szinkronizál mindent. Belemegyek a QSync programba, a kis kerek piktogram csak forog, meg forog, de nem szinkronizál semmit, vagy csak szelektálva ezt-azt. Nagyon bosszús vagyok, mert két munkahely közt utazgatok, és nem cipelem a laptopom magammal, a másik munkahelyemen próbálnám elérni a fájljaim, és kiderül, hogy félig-meddig szinkronizált fájlokat találok.

Valami megoldási javaslat?

Köszönöm!

1 Like

Helló!
A Qsync legújabb verziója van fent?

Helló!!

Igen. Újratelepítettem, úkrakonfigoltam, újraszinkronolt, de még mindig van olyan file, aminél a kis kék szinkron jel látható. Pedig hagytam egy egész éjszakát dolgozni rajta, kb 6-7 giga anyagról van szó.
Amellett vannak olyan file-ok, amiket nem tudok helyben megtalálhatóra változtatni, csak online elérhetők jelölés szerint, de mégis a gépen (is) rajta vannak… nem értem ezt az egészet, régen nagyon pipecül dolgozott, most már megbízhatatlan valamièrt. Vagy a gép, vagy a szoftverek…!!! Nem tudom.
Köszi!!
Üdv!!

Kiss Róbert via QNAP Club Hungary <qnapclub@discoursemail.com> ezt írta (időpont: 2021. júl. 18., Vas 23:42):

Úgy látom másnak sem megy. Azért ezt érdemes átolvasni: https://forum.qnap.com/viewtopic.php?t=157550&p=768438

Köszi!!

Kiss Róbert via QNAP Club Hungary <qnapclub@discoursemail.com> ezt írta (időpont: 2021. júl. 19., Hét 9:11):

Igen, mindig folyamatosan frissítem a rendszert.

Szia,

A Windowst rendszergazdai jogosultsággal használod? Még abban az esetben is ha igen, érdemes lenne a QSync-et is külön adminisztáor módban futtatni.
admin_run

Szia!!

Azt hol állítom be (rendszergazdai jogsit)?

Üdv!

negator via QNAP Club Hungary <qnapclub@discoursemail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 13., Hét 12:03):

Jobb klikk a QSync ikonján>>tulajdonságok>>Kompatibilitás
Utána mindenképpen kell egy restart a gépre.